duminică, iunie 14, 2009

Si eu STAU acasa cu copilul!

Nu am mai scris de foarte mult timp din diverse motive pe care nu as vrea sa le enumar aici si acum. Pe scurt: nu ma tin de treaba! :))

De 3 luni si4 saptamani STAU acasa cu Radu-Alexandru. De ce scriu cu litere mari? "Hoinarind" pe net, la o ora destul de tarzie pentru noul meu program, am dat peste un blog foarte interesant in care se dezbatea aceasta tema a "statului cu copilul acasa" si m-am gandit ca ar fi interesant sa "fim mai multe". Ca doar stam acasa si avem timp de blogger-it! :P

"Ce te plangi, ca doar stai acasa?!?!" sau "Ce-ti pasa, STAI acasa" sunt doar 2 banale exemple de "pareri" ale necunoscatorilor! STATUL asta presupune o mare responsabilitate - dulce, de altfel - insa si o oboseala psihica imensa! E minunat statutul pe care l-am capatat de ceva vreme, insa uneori ma inspaimant la gandul ca "voi sta acasa"! Mai ales ca sunt o persoana activa, independenta si nu am avut/nu mi-a placut niciodata sa am un program strict de viata! Eee, dar acum s-a schimbat treaba: nu mai decid eu pentru mine cand ma trezesc si incotro o apuc astazi! De acum decide Radu, chiar si asa fara cuvinte! Cu un zambet sau, mai ales, cu o lacrima (foarte rar, trebuie sa recunosc!)


Radu este un baietel tare cuminte, tare frumusel si expresiv! Cel putin mie mi se pare ca exprima multe! Sau o fi pentru ca l-am invatat deja? Pentru ca stiu cand plange de foame, de somn sau ce "vorbeste" el cu Minnie? Asa o fi...

Abia astept sa va povestesc prima lui poveste!

2 comentarii:

  1. Sa-ti traiasca Raducu si sa fie sanatos! Fii fericita daca nu prea plange! Este maaaare lucru...
    Astept cu nerabdare prima lui poveste! Spre sa fie la fel de "expresiva" ca el. Este un copil atat de dulceeee!!! Pupam baiatul frumusel foc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim frumos! Asemenea si lui David! Sper sa fiu mai consecventa!!!

    RăspundețiȘtergere