joi, decembrie 20, 2007

Cadouri!?!?!

Le-ati cumparat? Eu inca nu! Si asta pentru ca nu am avut timp! Dar cu siguranta voi avea si voi reusi sa cumpar cate ceva pentru fiecare om drag din viata mea, fie el cadoul cat de mic... Macar sa transmita cat simt pentru fiecare!
Mie-mi place Craciunul! Ca avem brad, afara e zapada, iar in casa e cald si miroase a mancare buna gatita de mama! Si portocale multe, ca asa era cand eram eu mica!
Dupace cumpar cadourile, vin si va spun si voua ce inspiratie am avut!
Pup

3 comentarii:

  1. tare,profa! :)
    sa-mi spuneti si mie ce cadouri gasiti ca sunt in pana de idei :P
    Serban

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am nevoie de sfaturi privind cadourile :)
    Si de zapada am nevoie, dar aici...

    RăspundețiȘtergere
  3. La mine in casa miroase acum a sarmale....si cum mancarea asta nu ma incanta prea tare nici mirosul n-are o soarta mai buna. :)

    RăspundețiȘtergere