marți, ianuarie 15, 2008

parolele astea!!!

La multi ani, 2008! Ca eu acum am ajuns sa mai scriu cate ceva!

Am mai incercat sa scriu, dar ce sa vezi: pagina nu mai recunostea parola! Hm... In fine, am reusit sa intru!

Intre timp, mi-am depus dosarul de lector, se pare ca a fost acceptat si acum ava merge in consiliul facultatii... hm... muuuuuuuuulta birocratie! Invatamantul nostru? mai bine ma abtin!

Am trecut si de alegerile pentru seful de catedra! Iar s-a dovedit ca nu avem curaj! Cum pentru ce? Sa spuenm lucrurilor pe nume! DAca vom mai incerca sa ne "loivim" si sa ne "asteptam la cotitura" ca si pana acum... sau sa speram ca unii "nu vor face fata" si vor pleca pentru ca noua, celor ramasi, sa ne mai ramana cate un amarat de curs... nu-i prea frumos...

Cica asa e peste tot, dar eu ma indoiesc amarnic! Intr-o lume in care dispare incet (dar sigur!!!!) ideea de amicitie (nu spun prietenie, ca sunt un om realist!), noi incercam si ne zbatem din rasputeri sa ne uram unii pe altii si sa gandim negativ la adresa celorlalti pentru ca... chiar... de ce oare? hmmmm.... ca nu avem ce face! Da... asta era... ne-a orbit "puterea" si nu ne mai saturam de bani... bani cu care, ghiciti ce facem? Daaaaaa... ne cumparam medicamente si dam spagi la medici! De ce? Pentru ca ne e frica... dar asta este o altap roblema pe care o vom dezbate in alta zi, ca acum nu mai am timp!!!

Pupici tuturor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu