joi, ianuarie 24, 2008

Prima mea leapsa!

Iata ca am primit si eu o leapsa de la Roxx. I-am promis ca raspund pentru ca nu-mi place sa se opreasca jocul la mine :P Ea s-a gandit sa ma puna sa raspund la cateva intrebari si iata raspunsurile mele:
1. De ce ai acceptat leapsa aceasta? ca m-a rugat roxx! :P Si chiar imi place ideea asta!
2. De cand esti in blogosfera ? Inceputul lui decembrie 2007.
3. Cum ai ajuns sa-ti faci blogul? mi se pare ca aici mai "cureti" sufletul de chestii daunatoare sau impartasesti si altora din trairile tale.
4. Care este primul blog pe care ai intrat vreodata? Habar n-am... E important?
5. Enumera trei lucruri pe care le crezi importante ca sa reusesti in blogging? Paote conving oamenii sa se deschida! Eh? Ce ziceti?
6. Cel mai citit blog de catre tine? Probabil al Roxanei :))
7. Alte bloguri pe care le mai citesti? Multe, depinde ce caut la un moment dat.
8. Care platforma de bloguri o consideri cea mai buna? Etete intrebare!!!!
9. Este important traficul pentru tine? Depinde. Ca acuma si eu deschid, poate din greseala, bloguri pe care nu le citesc dar am ajuns dintr-o eroare tehnica! Important sa se transmita mai departe experienta!
10. Sunt importanti banii pe care i-ai obtine din reclame? :))) orice banutz e important intr-o masura mai mica sau mai mare. depinde pentru ce, insa!!!!
11. Cel mai urat blog pe care l-ai vazut? nu mai stiu
12. Consideri ca e un lucru vital sa ai un domeniu? nu
13. Parola cu care te loghezi la blog. ihm... nu stiu... ma mai gandesc inca!!! :))))))))))))

O dau si eu mai departe la Catalin Mihai.
ia sa vedem, el se joaca?

2 comentarii:

  1. superrrr prima leapsa :D:D chiar am urmarit blogul sa vad cand o sa apara :P sper ca a fost distractiv, ca vor mai veni si altele!!
    spor la scris! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. si cum se joaca leapsa asta?? :-)

    RăspundețiȘtergere