duminică, ianuarie 20, 2008

ultimul film...

...vazut la cinema, este Sub anestezie!
Cum a fost filmul? Initial mi s-a parut ca suna tare bine, real life, chestii din astea! Mai apoi, intrand la film (intr-un final, dupa ce prietenii nostri, Alice&Calin, ne-au asteptat in jur de 30'!!!) am zis ca am ratat... insa, pe masura ce curgeau secventele de "real life", ne-am dat seama ca de fapt filmul e ok!
Ce ziceti? Vreti sa-l vedeti? Pana la urma e o experienta! Ce parere aveti?

Un comentariu:

  1. Vreau neaparat sa-l vad! Am auzit de el acu cateva saptamani si mi s-a parut foarte tare ideea (cica e pe bune, se poate intampla sa fii imun la anestezie - creepy!!). Am vazut ca parerile sunt impartite, unii zic ca-i ff bun, altii ca-i slab.... voi vedea :)
    Intre timp, va recomand "I am legend" - l-am vazut eu ieri si e foarte cool filmu!

    RăspundețiȘtergere